ICO爆上げ極秘情報|98%詐欺の仮想通貨市場で2%本物を探偵の視点で探り当てる!

ICOの超最新情報をいち早くお届けするブログ。仮想通貨の素人が手を出して痛い目に合うのが必至のICO案件!98%が詐欺と言われる中、本物の光を見出す。暗号通貨の富豪が勧めているICOなど極秘案件を多数紹介していく。

ASOBI COIN(アソビコイン) ICO※8月23日プレセールSTAGE3開始!

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ASOBI COIN(アソビコイン) ICO※8月23日プレセールSTAGE3開始!

 

ASOBI COIN分散セカンダリコンテンツプラットフォーム

コンセプト:セカンダリコンテンツ配信の市場規模予測
副次コンテンツ市場予測(日本)
市場としてのセカンダリコンテンツの配信はまだ新しいです。これは未だ多くの未知の可能性があることを意味します。
家具や書籍などの実際の製品の市場規模は約15兆円です。中古(中古)市場の規模は2兆円で、主要販売額の15%です。
デジタルコンテンツの規模8,4兆円
日本のデジタルコンテンツ流通市場の15%をデジタルコンテンツ流通市場が占めているとすれば、1兆2,000億円に達するだろう。
二次デジタルコンテンツの規模
1,2兆円


ASOBI MARKETについて
ASOBI MARKETは、ブロックチェーン技術を使用して、中古のコンテンツを配布する保護されたシステムを提供します。
現在のデジタルコンテンツサービスは、ユーザにライセンスを与えないため、再販することが不可能になり、サービスが終了すると、ユーザはコンテンツを失う。
ASOBI MARKETでは、ユーザーはライセンスを所有しており、DRM、分散型セキュリティシステム(DSS)を通じて保証することができます。
このシステムにより、ABXによる安全なセカンダリデジタルコンテンツ取引が可能になります。
販売


アソビウォレット
ASOBI WALLETから様々なデジタルコンテンツを直接購入し、販売する
電子書籍などのデジタルコンテンツ。ゲームアイテム - 音楽 - ビデオはASOBI WALLETで販売することができます。
パブリッシャーストアでは、さまざまなデジタルコンテンツを購入することができます。流通市場では、コンテンツを販売したり、低価格の中古コンテンツを購入することができます。
実際の商品を中古品店で販売する場合は、その商品を店舗に持ち運ぶか、店舗に送る必要があります。しかし、流通市場でデジタルコンテンツを販売する場合、非常に簡単でスムーズです。
売却された金額はASOBI COINとして自動的にASOBIのWALLETに転送されます。


利益を正当な所有者に返す
ASOBI MARKETで取引されるデジタルコンテンツは、スマートコントラクトとしてブロックチェーン上にあり、正当な所有者に自動的に利益を返します。 (国際特許出願中)
Amazonで中古書籍を販売する場合、元の出版社は利益を得られません。これは、巨大な流通市場の出版社にとっては問題と見ることができます。しかし、ミュージシャンは、カラオケで歌ったり、歌ったりして、彼らの利益を得る。
出版社
著者
ASOBI MARKETはブロックチェーン上のスマートコントラクトを使用して、コンテンツの元の正当な所有者に自動的に利益をもたらします。
たとえば、$ 2のデジタルマンガブックをスマート契約情報とともに販売すると、利益は次のように自動的に分配されます。・売り手+ $ 1.00・出版者+ $ 0.70・作成者+ $ 0.30(これはすべてブロックチェーン上に表示されます)


アソビ市場:ナガ・バーチャル
NAGA VIRTUALについて
ASOBIMOとSWITEX Gmbhは共同で、ASOBI MARKET内のアイテムのプラットフォームであるNAGA Virtualを開発しました。ゲーマーは、ゲーム内の仮想アイテムを個別に、またはゲームパブリッシャーを通じて購入または販売することができます。
安全なゲームアイテムの交換
私たちはあらゆる種類のゲームやバーチャルグッズに、安全で公正で現代的な市場を提供しています。
出版社に利益を還元する
ほとんどの商品取引では、出版社は多額の利益を得ることはありませんが、NAGA Virtualの出版社フレンドリープラットフォームのおかげで、彼らは取引金額から利益を得ることになります。
アソビモ株式会社全著作権所有。


アソビ市場:成長
次の100万人のASOBI MARKETユーザーの成長
当社のゲームにはすでに世界中の数百万人のアクティブユーザーがいます。私たちは、私たちの店でゲームアイテムを売買する可能性を紹介します。
エアードロップ
ASOBIMOのゲームユーザーにエアドロップを提供することにより、より多くのASOBI COINユーザーを獲得することを目指しています
ブロックチェーンゲーム協会を設立
ゲームは国境を超えています。 Blockchain技術を使ってゲームやゲームアイテムを宣伝するため、中国、韓国、台湾などの国々と最初の「ブロックチェーンゲーム協会」を設立する予定です。


技術:ブロックチェーンによるDRM
簡単に実装する
「現在のDRM(Digital Rights Management)は未完成であり、プライベートユーザーが使用することは困難です。しかし、ユーザーがデジタルコンテンツを簡単に保護できるブロックチェーンを使用した完璧なDRMを提供します。
DSS(分散型セキュリティシステム)と呼んでいます。
コンテンツをDSSクラウドシステムにアップロードするだけで、コンテンツを分散コンテンツプラットフォームで安全に販売できるようになります。
エンジニアは必要ありません。私たちが作成するブロックチェーンプラットフォームのおかげで、コンテンツ作成者は簡単に作業を追加できます。人々は、プラットフォーム上の他のデジタルコンテンツとの間で、自分のデジタルマンガやゲームを販売することができます。

 

ハードキャップ5,500,000,000円(約50,000,000ドル)

ソフトキャップ550,000,000 JPY(約5.000.000 USD)

ABX価格コイン1円(約0.01 USD)

コイン発行額16,500,000,000

トークンERC-20

 

Concept: Estimated Market Volume of Secondary Content Distribution
Secondary content market volume forecast (Japan)
Secondary content distribution as a market is still new. This means there still are many unexplored possibilities.
The market scale of actual products, such as furniture and books is approximately 15 trillion JPY. The secondary (used) market scale is 2 trillion JPY which is 15% of the primary sales.
Scale of digital content 8,4 trillion JPY
If we expect digital content secondary market to have 15% of the total digital content distribution industry in Japan, it will reach 1,2 trillion yen.
Scale of secondary digital content
1,2 trillion JPY


About ASOBI MARKET
ASOBI MARKET uses blockchain technology to provide a protected system to distribute second-hand content.
The current digital content services do not give licenses to users, which makes it impossible to resell or when a service closes down, the users lose their content.
At ASOBI MARKET the user owns the license, which we can guarantee through DRM, Decentralized Security System (DSS).
This system enables a secure secondary digital content trade with ABX.
SALE


ASOBI WALLET
Purchase and sell various digital content directly from ASOBI WALLET
Digital content such as - e-books . Game items - Music - Videos can be sold at ASOBI WALLET.
At publisher stores you can buy various digital content. At the secondary market you can sell your content or buy used content of a lower price.
When selling actual products at a second-hand shop, it is necessary to carry or send the products to the store. However, when selling digital content at our secondary market, it is very easy and smooth.
The sold amount will be automatically transferred to your ASOBI WALLET as ASOBI COIN.


Return Profits to Rightful Owners
The digital content traded at ASOBI MARKET will be on the blockchain as smart contracts and automatically returns the profit to the rightful owner. (International patent pending)
If you sell used books at Amazon, the original publisher won't get any profits, which can be seen as a problem for the publishers in the huge secondary market. However, musicians get their profit of their songs being played or sung in karaoke.
Publisher
Author
Using the smart contracts on the blockchain, ASOBI MARKET will automatically bring profits to the original, rightful owners of the content.
For example if you sell a digital manga book for $2, with the smart contract information the profits will be automatically distributed as follows: ・ Seller +$1.00 ・ Publisher +$0.70 ・ Author +$0.30 (All this will be visible on the blockchain)


ASOBI MARKET : NAGA VIRTUAL
About NAGA VIRTUAL
ASOBIMO and SWITEX Gmbh jointly developed NAGA Virtual, the platform for ingame items inside ASOBI MARKET. Gamers can buy or sell in-game virtual items individually or through a game publisher.
Secure game item exchange
We provide a safe, fair, and modern market for all kinds of games and virtual goods.
Profit back to publishers
At most items trades, the publishers don't get much profit, but thanks to NAGA Virtual's publisher friendly platform, they will get their profit from the traded amount.
ASOBIMO,Inc. All rights reserved.


ASOBI MARKET : Growth
Growing the next 1 million ASOBI MARKET users
Our company's games have already millions of active users around the world. We are going to introduce the possibility to buy and sell game items at our store.
Air drop
We are aiming to get more ASOBI COIN users by offering Air drop for ASOBIMO game users
Establish Blockchain Game Association
Games transcend borders. We are planning to establish the first "Blockchain Game Association" with countries such as China, Korea and Taiwan, in order to promote games and game items using blockchain technology.


Technology: DRM By Blockchain
Easy to implement
“The current DRM (Digital Rights Management) is still incomplete and it is difficult for private users to use it. However, we will provide a perfect DRM using blockchain, which enables the users to easily secure their digital content.
We call it DSS (Decentralized Security System).
You only need to upload your content into the DSS cloud system, which makes your content ready to be securely sold at the distributed content platform.
There's no need for engineers. Thanks to the blockchain platform that we will create, content creators can easily add their work. People can sell their own digital manga or games, among with any other digital content at the platform.

 

Hard Cap 5,500,000,000 JPY (approx. 50.000.000 USD)

Soft Cap 550,000,000 JPY (approx. 5.000.000 USD)

ABX Price Coins 1 JPY (approx. 0.01 USD)

Coins issued16,500,000,000

Token ERC-20
引用 https://asobimo.io/pdf/white_paper_en.pdf

icocrypto.hatenadiary.com

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