ICO爆上げ極秘情報|98%詐欺の仮想通貨市場で2%本物を探偵の視点で探り当てる!

ICOの超最新情報をいち早くお届けするブログ。仮想通貨の素人が手を出して痛い目に合うのが必至のICO案件!98%が詐欺と言われる中、本物の光を見出す。暗号通貨の富豪が勧めているICOなど極秘案件を多数紹介していく。

ULTRA ICO※ゲームプラットフォーム!大手取引所出資・上場仮想通貨

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ULTRA ICO※ゲームプラットフォーム!大手取引所出資・上場仮想通貨

私たちの使命は、ファーストクラスのPCゲームを構築することです
出版プラットフォームと市場
現在の流通独占に終わる
ゲーム開発者に新たな機会を提供し、
プレーヤー、影響力のある人。
2
特定の

問題
抽象
Steam、AppleGoogleは、ユーザーに便利な方法を提供しました。
デジタルの重要な進歩によるソフトウェアの検索とインストール
コンテンツの配信?一般にエンドユーザーに「アプリストア」として表明されています。
過去10年間のこれらのプラットフォームの成功は、
ユーザーは使いやすさと使いやすさを期待して
これらのプラットフォームが提供するシームレスな購入体験。
しかし、この成功はまた、
業界。これらには、
1.独占
開発者はソフトウェアの販売に苦労しています
これらの壁に囲まれた庭園の外側では、手数料が大きくなります
自らの顧客に対する管理の喪失が含まれます。
2.発見失敗
ゲームのカタログが増え続ける中、ゲーマーは
適切な種類のコンテンツを発見するのに苦労します。
3.逃した機会
ストリーマーやゲームのインフルエンサーの比較的新しい現象
ゲーム市場が報酬を得るための新たな機会を作り出しました。
ユーザーに再生時間を支払う。
このホワイトペーパーでは、
プレーヤー&デベロッパーだけでなく、Ultraがどのように
溶液。
4

市場
一定の上昇率のゲームの人口
出典:DFC Intelligence? Niko Partners
地球上の3人に1人近くがビデオゲームをしています。それは2.1です
月に少なくとも1回は10億人が遊ぶ。
PCゲーマーの平均プロフィールは35歳で、13年間プレイしています
購買力が強い。

グローバル広告収入が増加しています
出典:DFC Intelligence? Niko Partners
ゲーマーは非常に貴重な人口統計を表しています。
彼らが伝統的なメディアを放棄したことが主な理由です。
クチコミ、YouTubers、ライブストリーマー、その他の新しいチャンネルは
これらの顧客のほとんどが購買決定をどのように行っているか


ゲーム開発と獲得戦争の胸
Ultraのゲーム販売利益の5%は、Ultraの「Game Development
獲得戦争の胸。」これらのコインは賢い契約で凍ったままになります
少なくとも2年間
凍結されていない戦争チェストコインは、新しい独占的なゲームを獲得するために使用されます。
Ultraにサービスを提供し、より多くのプレイヤーをプラットフォームに導き、
より多くの利益をもたらし、より多くのコインを再分配し、結果として
各サイクルで戦争胸のウルトラコインの量。
このプロセスは、本質的に短期的な利益の一部を焼き払うものですが、
最終的にユーザーベースとユーザーベースの両方の健全な成長が保証されます
排他的なゲーム。
コインは、開発に到達するとゲームスタジオにリリースされます
マイルストーン

再請求のための担保
Ultraで発生するすべてのゲームの売上の10%は2の期間固定されます
払い戻し要求に対する担保として月間Ultraはこれらの資金を使用する
確認され承認された払い戻しのために。
他のすべてのシナリオでは、開発者は2ヶ月後に10%の返金を受け取ります

Our mission is to build a first-class PC game
publishing platform and marketplace that puts an
end to the current distribution monopoly by
providing new opportunities to game developers,
players, and influencers.
2
Certain

THE PROBLEM
ABSTRACT
Steam, Apple and Google have created convenient ways for users to
find and install software by means of important advances in digital
content delivery ? commonly expressed to end-users as “app stores.”
The success of these platforms over the past 10 years has meant that
users have grown to expect and demand the kind of ease-of-use and
seamless purchasing experience that these platforms provide.
However, this success has also produced a number of challenges for
the industry. These include:
1. Monopoly
Developers are increasingly having a hard time selling their software
outside of these walled gardens which result in large commission fees
and loss of control over their own customers.
2. Discovery Failure
As the catalog of games continues to grow, gamers are having a
harder time discovering the right kind of content.
3. Missed Opportunities
The relatively new phenomena of streamers and gaming influencers
has created a new opportunity for game marketplaces to reward and
pay users for their play time.
This White Paper sets out to explain not only the problem faced by
Players & Developers today but also how Ultra is best positioned with a
solution.
4

THE MARKET
GAMER POPULATION ON CONSTANT RISE
Source: DFC Intelligence ? Niko Partners
Nearly 1 in 3 people on earth are now playing video games. That’s 2.1
billion individuals playing at least once a month.
The average profile of a PC gamer is 35 years-old, playing for 13 years
and has strong purchasing power.

GLOBAL AD REVENUE IS GROWING
Source: DFC Intelligence ? Niko Partners
Gamers represent a highly valuable demographic that has always been
hard to reach - mostly because they have abandoned traditional media.
Word-of-mouth, YouTubers, live streamers, and other new channels are
how most of these customers make their purchase decisions.


Game Development and Acquisition War Chest
5% of all Ultra’s game sales profits will go to Ultra’s “Game Development
and Acquisition War Chest.” These coins will stay frozen in a smart contract
for a period of at least 2 years.
Unfrozen War Chest coins will be used to acquire new exclusive games and
services for Ultra, bringing even more players to our platform, generating
more profits, redistributing more coins and consequently increasing the
amount of Ultra Coins in the War Chest at each cycle.
While this process, in essence, burns away part of our short-term profit,
it ultimately guarantees the healthy growth of both the user base and
exclusive games.
Coins are released to game studios when they reach their development
milestones.

Collateral For Reclaims
10% of all games sales occurring on Ultra will be frozen for period of 2
months as collateral against refund requests. Ultra will use these funds
for verified and approved reimbursements.
In all other scenarios, the developer will receive his 10% back 2 months
after the software sale occurs.
https://ultra.io/wp-content/uploads/2018/07/Ultra-Whitepaper-1.05.pdf

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icocrypto.hatenadiary.com

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