ICO爆上げ極秘情報|98%詐欺の仮想通貨市場で2%本物を探偵の視点で探り当てる!

ICOの超最新情報をいち早くお届けするブログ。仮想通貨の素人が手を出して痛い目に合うのが必至のICO案件!98%が詐欺と言われる中、本物の光を見出す。暗号通貨の富豪が勧めているICOなど極秘案件を多数紹介していく。

LeadCoin(リードコイン)Liquiに上場!ICOで50億円即完売!

f:id:icobot:20180308151815p:plain

ICOの元手を作る自動現金収集ソフトウェア無料ダウンロード

親愛なるLeadCoinコミュニティ、

 

私たちの群衆から一週間ほど経ちました。それ以来、すばらしいことがたくさんありました。私たちはブログですべてを取り上げました。

 

1. 30分で50百万ドル


30分も経たないうちに5千万ドルのハードキャップを達成するとは決して想像もしませんでした。当社のクラウドデールは、地域社会の強みと、世界初の分散型リードシェアリングネットワークを提供する当社の能力を信じるものです。私たちの群衆からのハイライトのいくつかは次のとおりです:

 

2.リードコインはリキにある


Liquiが昨日の取引所でLeadCoin Token(LDC)をリストアップしたことを喜んでお知らせします。 Liquiは、LeadCoinが先週Bancorに上場した後、LDCトークンを売買することができる第2の取引所です。
続きを読む。

 

3.フォーブスはLeadCoinを特長とする
我々は、世界のトップの金融出版物、フォーブスによって言及されてきました。 Forbesの記事では、LeadCoinの成功したクラウドスケールと価値提案について議論し、ブロックチェーン技術の力を強調しています。

 

Dear LeadCoin Community,

It's been nearly one week since our crowdsale, and a lot of great things have happened since then. We've recounted everything in our blog.

1. $50 Million in Less than 30 Minutes
We never imagined that we’d reach our hard cap of $50 million in less than 30 minutes. Our crowdsale goes to show the strength of our community and their belief in our ability to deliver the world’s first decentralized lead sharing network. Here are some of the highlights from our crowdsale:
Read more.

2. LeadCoin is on Liqui
We’re happy to announce that Liqui listed the LeadCoin Token (LDC) on its exchange yesterday. Liqui is the second exchange where you can buy and sell LDC Tokens, after LeadCoin was listed on Bancor last week.
Read More.

3. Forbes Features LeadCoin
We’ve been mentioned by one of the top financial publications in the world, Forbes. The Forbes article discusses LeadCoin’s successful crowdsale and value proposition and highlights the power of blockchain technology.

 

30分も経たないうちに5千万ドルのハードキャップを達成するとは決して想像もしませんでした。当社のクラウドデールは、地域社会の強みと、世界初の分散型リードシェアリングネットワークを提供する当社の能力を信じるものです。私たちの群衆からのハイライトのいくつかは次のとおりです:

 

1. 50百万ドルの調達、742名のトークン所有者と数え方

私たちはわずか26分で5千万ドルのハードキャップを達成しました。

それ以来1週間以上、すでに742人のトークン所有者と数えています。すべてのサポートに感謝します!

 

 

 

2.良いニュースが速く旅行する

私たちの群衆の成果に興奮している限り、私たちは同じように

先週木曜日以来の積極的なメディア報道の量について熱狂的である。私たちは

CTech、Allwork Spaceの出版物に掲載されました。そして、昨日フォーブスは

私たちの成功したcrowdsaleの機能。

 

 

 

3.私たちは既に2つの交流に参加しています

LeadCoinトークン(LDC)は現在、BancorとLiquiの両方で利用可能です。現在、私たちは1日量で1万ドル超の#2(Bancorには常に1番です)です! LiquiとBancorはLDCをコミュニティに提供し、LDCトークンをボラティリティから保護するのに役立ちます。どちらも、私たちの主な懸念事項です。フォロワーに最高のトークンを提供したいからです。

 

我々は誰もが群衆に参加することができなかったことを知っているので、これについて非常に興奮しています。だから、逃した人は今、これらの取引所の一つでLDCを購入することができます。我々は今後数週間にさらに多くの取引所に上場する予定であるため、最新情報をお待ちしています。

 

 

 

4. LDCは既にWebydo上で使用可能です

トークン所有者はすでにLDCトークンを使用してウェブサイト構築パッケージを購入することができます

親会社のWebydoからあなたがそのようなパッケージを購入するのに興味があるなら

Webydoの価格設定ページにアクセスして詳細を残すことができ、営業担当者は

すぐにあなたに手を差し伸べてください。

 

5.次は?

クラウドセールを成功裏に完了したのですぐに

MVPとLeadCoinの最初のバージョン。ブログ、ニュースレター、テレグラムグループを通じて、製品の進捗状況とリリース日をお知らせします。

 

私たちのコミュニティのおかげで、このすべてが可能だったことを忘れないでください。あなたのサポートなし

顧問の指導とLeadCoinチームの執行と相まって

可能な限りこれのどれも。あなたの努力のために皆様に感謝します。今本当の楽しみ

開始されます。一緒に素晴らしいことをしよう!

We never imagined that we’d reach our hard cap of $50 million in less than 30 minutes. Our crowdsale goes to show the strength of our community and their belief in our ability to deliver the world’s first decentralized lead sharing network. Here are some of the highlights from our crowdsale:

 

1. $50 million raised, 742 token holders and counting

We reached our hard cap of $50 million in only 26 minutes And although it’s been less

than a week since and already we have 742 token holders and counting. Thanks for all of the support!

 

 

 

2. Good news travels fast

As much as we’re excited about the results of our crowdsale, we’ve been equally

enthusiastic about the amount of positive media coverage since last Thursday. We’ve

been featured in publications on CTech, Allwork Space, and yesterday Forbes ran a

feature on our successful crowdsale.

 

 

 

3. We’re already on two exchanges

LeadCoin Tokens (LDC) are currently available on on both Bancor and Liqui. Currently, we’re #2 (only to Bancor which will always be number 1) with over $1M in daily volume! Liqui and Bancor will help us make LDC available to our community while also protecting the LDC token against volatility. Both of these are chief concerns for us, as we want to offer the best possible token to our followers.

 

We’re very excited about this because we know that not everyone was able to participate in the crowdsale, so those who missed out can now purchase LDC at one of these exchanges. Stay tuned for updates, as we expect to be listed on even more exchanges in the coming weeks.

 

 

 

4. LDC is already available for use on Webydo

Token holders can already use LDC token to purchase a website building package

from our parent company, Webydo. If you’re interested in purchasing such a package

you can visit Webydo’s pricing page to leave your details, and sales representative will

reach out to you promptly.

 

5. What’s Next?

Now that we’ve successfully completed our crowdsale we’ll soon start developing the

MVP and first version of LeadCoin. We’ll make sure to provide you with updates on the progress and release date of our product via ur blog, newsletter and on our Telegram group.

 

Remember all of this was possible because of you, our community. Without your support

coupled with the guidance from our advisors and the execution from the LeadCoin team

none of this with possible. Thanks to everyone for your hard work; now the real fun

begins. Let’s do great things together!

https://blog.leadcoin.network/50-milliom-in-less-than-30-min.html

 

Liquiが昨日の取引所でLeadCoin Token(LDC)をリストアップしたことを喜んでお知らせします。 Liquiは、LeadCoinが先週Bancorに上場された後、LDCトークンを売買することができる第二の取引所です。

 

実際、今のところ、毎日34%増のリキで一日当たり最高の利益を上げています!

 

これは、コミュニティのメンバーの多くがテレグラムと私たちの社会的チャンネルで、群衆の間にLDCトークンを購入したいと言っていたが、そうすることができなかったという話を聞いたので、私たちのコミュニティにとって素晴らしいニュースです。複数の取引所にLeadCoinを追加することは、私たちがLDCトークンを売買できる取引所のために可能な限り多くのオプションをコミュニティ会員に提供したいので、私たちにとって非常に重要です。

LDCを特色とするより多くの新しい交流についての最新情報をお待ちしています。

 

We’re happy to announce that Liqui listed the LeadCoin Token (LDC) on its exchange yesterday. Liqui is the second exchange where you can buy and sell LDC Tokens, after LeadCoin was listed on Bancor last week.

 

In fact, as of right now, we have the highest daily gain on Liqui with a 34% daily change!

 

This is great news for our community as we had a number of community members reach out to us on Telegram and on our social channels mentioning that they wanted to purchase LDC tokens during the crowdsale, but were unable to do so. Adding LeadCoin to multiple exchanges is very important to us, as we want to give community members as many options as possible for exchanges where they can buy and sell LDC Tokens.

Stay tuned for updates on more new exchanges that will feature LDC.
https://blog.leadcoin.network/leadcoin-is-on-liqui.html

 

LeadCoin ICO、50百万ドルの資金調達を確保 30分未満


ブロックチェーン、暗号化企業、ICOの激変して絶え間なく変化する世界でも、最近のデータはこの新興業界のコンポーネントとほぼ同じくらい振れています。

暗号ニュースサイトBitcoin.comとICOトラッカーTokenataの分析からの最近の報告によると、2017年には902のICOが開始されました。

これらのいわゆるクラウドセールスのうち、最初の資金調達段階で142が失敗し、さらに276件が失敗し、失敗したICOの46%が総額となりました。

さらに、この報告書は、依然として事業に従事している者は、「準故障」と分類された113のICOでかなりのリスクにさらされていると述べている。アウトルック・フロップと並んで、それはICOのほぼ60%です。うまくいかない。

だから、ICOは予想以上に投資家にとってさらに危険です。それはあなたが誰を信じるかによって異なります。

硬貨の反対側(ひどい投獄 - 申し訳ありません)では、物事はいくぶん荒れています。 CrunchBaseの別の報告書によると、伝統的なVCは暗号企業に多額の投資をしてきた。


これは、2018年の最初の2ヶ月間に、VC投資は2017年の合計の40%であり、これは第3四半期の初めまでに超過する可能性があることを示しています。

2018年とICOの世界では、思いがけない数が続いています...少なくとも先週、30分で5000万ドル以上を調達したLeadCoinは、最初の「ブロックチェーン上のリードシェアリングネットワーク」でした。


そのリードジェネレーションの提供は簡単です。 GoogleFacebookはウェブを支配し続ける マーケティング広告市場では低いコンバージョン率 広告キャンペーンのコストが高いこと ブランドは、 広告。 したがって、LeadCoinの出現は、 興味深くタイムリーです。 そのネットワークは、 顧客は、 ブロックチェーンベースのプラットフォーム 未使用のリードを購入し、リアルタイムで「ホットリード」を購入する。 消費者はLDCトークンを共有して サービスと製品の環境設定 LeadCoinのネットワーク上の関心のある企業 そして企業は、順番に、LDCトークンを獲得する 未使用のリードを販売しています。 リードをセキュアなデジタル資産にすることで、 会社は共同制作をしたい スマートな契約があるビジネス経済 仲買人を置き換えて場所を提供する 企業がマーケティングを最適化できる場所 予算。 リードコイン LeadCoinのCEO Shmulik Grizimが変更したい オンライン広告スペース。

ブロックチェーン上にプラットフォームを構築することで、 LeadCoinは費用対効果の高い代替手段を提供する ダイレクトレスポンス広告に ザ ブロックチェーンの分散化により、 エンティティだけではプラットフォームを制御できない トランザクションを操作します。 「 私たちのコミュニティは、 経験豊富なチーム、成功したグループ 起業家とマーケティング担当者 オンライン広告スペースの革新を加速します。 「 ブロックチェーンの利点を活用しています 収益性の高い洗練された技術を提供する技術 現在のウェブマーケティングワークフローの代替案 " LeadCoinの創設者Shmulik Grizim氏は述べています。 それは2つの方法で動作します。 1つは直接ルートです。 サービスや製品を探している消費者 のLeadCoinのネットワークで自分の好みを共有する ニーズに合ったプロバイダを見つけることができます。 他のルートはもっと面白いです。 消費者 (「リード」)は、 検証される製品またはサービスを購入する このリードを支払いに変換することはできません 顧客。 その後、リードは自分の好みを共有することに同意する 他の関心のあるサービスや製品 LeadCoinネットワーク上のプロバイダ。 ザ ビジネス(「売り手」)が未使用のリードをアップロードする プラットフォームに自動的に、他のように リードのニーズに合致する企業は、 それを購入する。 LeadCoinのアルゴリズムとビジネスを追加 両当事者がリアルタイムで照合される LDCトークンで支払いを受け取る。 むしろIPOのように、ICOは 製品と伝統的な金融 業界および暗号業界は引き続き 一緒に働く方法をめぐり争う、スマートICO 投機的な資金を引き付け続ける。 LeadCoinの楽観的なリード生成 最新のオンライン広告業界がヒットする クリティカルマスはまだ残っていますが、ブロックチェーン 引き続き支配的です。 そのような状況は、 すぐに、矛盾する報告があれば 提案する。


LeadCoin ICO Secures $50 Million Funding In Less Than 30 Minutes

As ever in the volatile and ever-changing world of blockchain, crypto companies and ICOs, recent data has swung almost as much as the components of this nascent industry.

According to a recent report from crypto news site Bitcoin.com and its analysis of ICO tracker, Tokendata, there were 902 ICOs initiated in 2017.

Of these so-called crowdsales, 142 failed at the initial funding stage and a further 276 have since failed, making a grand total of 46% of failed ICOs.

Moreover, the report goes on to say that those still in business are at considerable risk with 113 ICOs classified as ‘semi-failed’. Together with the outrights flops, that’s almost 60% of ICOs; not good at all.

So, ICOs are even more dangerous to investors than expected, right? It depends on who you believe.

On the other side of the coin (terrible punning - sorry), things are somewhat rosier. According to a different report from CrunchBase, traditional VCs have been heavily investing in crypto companies.


It reveals that in the first two months of 2018, VC investment is already 40% of the 2017 total, an amount it is likely to be exceeded by the start of Q3.

Back in 2018 and the ICO world, the mind-boggling numbers continue to come... not least LeadCoin, the first ‘lead-sharing network on blockchain’, that last week raised more than $50 million in only half an hour.


Its lead generation offering is simple. Google and Facebook continue to dominate the web marketing ad market, but low conversion rates and high costs of advertising campaigns mean brands are looking at alternative forms of advertising.

LeadCoin’s emergence, therefore, may be interesting and timely. Its network lets customers monetize their data through a blockchain-based platform that lets them sell unused leads and buy ‘hot leads’ in real-time.

Consumers earn LDC tokens for sharing their preferences for services and products with interested businesses on LeadCoin’s network and businesses, in turn, earn LDC tokens for selling their unused leads.

By turning leads into secure digital assets, the company wants to produce a collaborative business economy where smart contracts replace the middleman and provide a place where businesses can optimize marketing budgets.


LeadCoin
LeadCoin CEO Shmulik Grizim wants to change the online ad space.

Building the platform on the blockchain allows LeadCoin to provide a cost-efficient alternative to direct-response advertising. The decentralization of blockchain ensures one entity alone cannot control the platform or manipulate any transaction.

“Our community mirrors the company’s own highly experienced team, a group of successful entrepreneurs and marketers who are eager to accelerate innovation within the online ad space.


“We are leveraging the benefits of blockchain technology to provide a profitable, sophisticated alternative to current web marketing workflow”, said Shmulik Grizim, Founder, LeadCoin.

It works in two ways. One is by a direct route. Consumers searching for services or products share their preferences on LeadCoin’s network in order to find the right provider for their needs.

The other route is more interesting. A consumer ('lead') contacts a business with an interest in buying a product or a service that is then verified that it cannot convert this lead into a paying customer.

The lead then agrees to share their preferences for services and products with other interested providers on the LeadCoin network. The business ('the seller') uploads the unused lead automatically to the platform, so other businesses who match the lead’s needs can purchase it.

Add in LeadCoin’s algorithm and the businesses are matched in real-time where both parties receive payment in LDC tokens.

Rather like IPOs, ICOs are a testament of faith in the product and while the traditional finance industry and the crypto industry continue to haggle over how to work together, smart ICOs continue to attract speculative money.

Whether LeadCoin's optimistic lead generation for an updated online advertising industry will hit critical mass remains to be seen, but blockchain continues to dominate.

That situation does not look likely to change any time soon, whatever conflicting reports may suggest.
https://www.forbes.com/sites/montymunford/2018/03/06/leadcoin-ico-secures-50-million-funding-in-less-than-30-minutes/2/#761822af2e90

icocrypto.hatenadiary.com

icocrypto.hatenadiary.com

icocrypto.hatenadiary.com

f:id:icobot:20180331205848p:plain

Firopエアドロップ期間限定2.5USD分配プラスLINE登録1.5USD合計4$を今すぐ受け取る!

【エアドロップ1,000枚】ホリエモン大注目※ナムコイン(NAMCOIN) ICO登録・購入はコチラ

【超人気神メルマガ】優良と粗悪な仮想通貨の見分け方を徹底解説でコインの未来が分かる!