ICO爆上げ極秘情報|98%詐欺の仮想通貨市場で2%本物を探偵の視点で探り当てる!

ICOの超最新情報をいち早くお届けするブログ。仮想通貨の素人が手を出して痛い目に合うのが必至のICO案件!98%が詐欺と言われる中、本物の光を見出す。暗号通貨の富豪が勧めているICOなど極秘案件を多数紹介していく。

PATRON(パトロン)のICO!ボーナス50%実施中!Hitbtc上場決定!

 

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上場前にPATRONのプレICOに50%ボーナスで参加する

1000万ドルのプリセールス、日本のブロックチェーンスタートアップを新鮮にする パトロンは持っている 正式には、2000万ドルの野心的な目標で、ICO前売りを開始した。 Patronパトロン 国際的なプラットフォームに地域の専門知識をもたらすICOの新しい波の一部です。 日本の有名人によって設立されたICO顧問は、 久津篤 、 プラットフォームは、すべてのインフルエンサーマーケティング活動を ブロックチェイン。 インフルエンザマーケティングは、ここ数年、グローバルブランドとして爆発的に増加しました インフルエンサーがもたらす重要性と積極的なROIを認識します 表。 この成長にもかかわらず、インフルエンサーマーケティングはまだほとんどの新しいフロンティアです ブランド。 Instagramのインフルエンザの4分の3は18?34歳の年齢層に属し、 18?24歳の人は42%を占めています。 市場は若いです 伝統的な企業との間に世代間のギャップを残している。 このギャップのために、インフルエンザはしばしば乱雑な契約のクロスヘアにあります。 サービスの利用に至ることがあります。 パトロンは見ている これを解決し、大多数の影響力のある人たちに意識を持たせることができます 決して見つけられないかもしれない。 たとえば、インフルエンサーは人々の小さなサブセットに影響を与えることができます。 それらを大手ブランドの影に残してください。 地理的な課題を追加する いくつかの注目すべき影響力のあるインフルエンサーは、 InstagramFacebookのような一般的なアプリケーションへのアクセス

何でこれが大切ですか? 1つは、30%の消費者が製品を購入する可能性が高い 非有名人ブロガーの推薦 消費者はこれらにもっと関連することができます インフルエンザおよび 彼らの意見は有名人の影響を受ける人々の価値よりも高く評価されます 。 ちょうど 消費者の3%が自社製品の有名人の支持を受けている 購入決定。 あなたがこれを打破し始めると、マイクロ有名人 効果的にブランドを見つけることができ、 それらを安全かつ安全な環境で遠隔地に署名する必要があります。 パトロンはちょうどやっている

これを全世界的に便利にして、すべてにとって魅力的なものにします パーティー。 1000万ドル以上の投資を見込んだ国際的なプライベートセールに続いて 複数の国や起業家からのパトロンは、 アメリカ。 チームは2月にニューヨークで映画撮影を行います ?と タイムズスクエアのスモールキャップネーションとナスダック、そしてシリコンを訪れる バレー - 有望な未来のパトロンの家。 パトロンのプレICOは2018年2月28日まで実施され、50% すべての寄付にボーナス このラウンドに続いて、公開ICOが始まります 2018年3月1日、2018年3月31日に終了します。 4000万ドル。 チームには、国際諮問委員会 元TechCrunchの共同設立者であるKeith TeareとTori Lane Casserlyは、 CoinTelegraphの創設者

Fresh off a $10 million pre-sale, Japanese blockchain startup Patron has officially launched it’s pre-ICO sale, with an ambitious $20 million target. Patron is part of a new wave of ICOs bringing local expertise onto the global platform. Founded by Japanese micro-celebrity turned ICO advisor, Atsushi Hisatsumi, the platform is looking to centralize all influencer marketing activity on to the blockchain.

Influencer marketing has exploded over the past few years as global brands recognize the importance and positive ROI that influencers can bring to the table. Despite this growth, influencer marketing is still a new frontier for most brands. Three-quarters of Instagram influencers fall into the 18 to 34 age range, with those aged 18 to 24 accounting for 42% of them. The marketplace is young in general, leaving a generational gap between traditional companies.

Due to this gap, influencers are often in the cross-hairs of messy contracts and engagements, sometimes leading to exploitation of services. Patron is looking to solve this and to help bring awareness to the vast majority of influencers that may never be found.

For example, influencers can be impactful in a small subset of people which may leave them in the shadows of major brands. Add in geographical challenges and some aspiring influencers face a severe uphill battle to be found, despite having access to popular applications like Instagram and Facebook.

 

Why is this important? For one, 30% consumers are more likely to buy a product recommended by a non-celebrity blogger. Consumers can relate more to these influencers and value their opinions more than that of celebrity influencers. Just 3% of consumers are influenced by celebrity endorsements in their product purchase decisions.

When you start breaking this down, it becomes evident that micro-celebrities need a platform where they can effectively locate brands, communicate with them, and sign far rates in a secure and safe environment. Patron is doing just this and making it convenient on a global scale, making it attractive for all parties.

Following an international private sale that saw over $10 million in investments from multiple countries and entrepreneurs, Patron has its sights set on the United States. The team will be traveling to New York City in February to film with Small Cap Nation and Nasdaq in Times Square, as well as visit Silicon Valley ? the hopeful future home of Patron.

Patron’s pre-ICO will run through February 28, 2018 and will include a 50% bonus on all contributions. Following this round, a public ICO will commence on March 1, 2018 and end on March 31, 2018. The total hard cap for the project is $40 million. The team is advised by an international advisory board including former TechCrunch co-founder, Keith Teare, and Tori Lane Casserly, the co-founder of CoinTelegraph.

https://www.influencive.com/patron-raises-10-million-launches-pre-ico-capture-global-influencer-marketing-industry/


私はもともと追跡を開始した 5年前の中小企業の技術動向は、 私のビジネスが効率性と生産性を下回ることを防ぎます。 一年に一度私は 私が支払っている技術を見直し、これが私のビジネスを維持している一つの方法です 過去5年間、毎年30%以上成長しています。 ビジネスの世界には絶えず必要とされる新しいイノベーションがいっぱいです 小規模なビジネス 新しいルールを学ぶための 所有者 。 自分のビジネスの成長に取り組んできたので、私は 毎週何時間か、新しい機会が私にはありますか? 私のビジネスを拡大する。 これは、より良い学習を含むかもしれません 会計慣行または 新しい形の中小企業自動化を統合します。 このプロセスの重要な部分は、私はオープンであり、 学ぶ 新技術について 。 私は自分のリターンの3倍以上を平均することができました テクノロジーへの投資について、これは私がこれを実装する技術動向です 年。 データ分析。 インターネットは、企業が追跡する膨大な量のデータを必要とし、 分析する。 私はもはや私の会社の番号を扱っていません。 私のすべてのデータが自動的に 私のマーケティング上の決定に役立ちます。 例えば、 Repuxはあなたのビジネスを許可します 匿名化されたデータを販売し、新しい収益源に変えます。 Repuxもできます 開発者は会社のデータ用の機械学習プログラムを作成します。 あなたのデータをよりよく理解する。 オブジェクト1 広告 オブジェクト2 私のデータ分析への投資には、統計学の学習とその取得方法 私の産業にとってより良いデータです。 これらの結果、私の収入は20倍以上に増加しました。

私の製品ごとに優れた販売ファンネルを作りましょう。 私は特にデータを活用しています 私のさまざまなユーザー層と消費者層のクロス・マーケティングのための分析。 FarmaTrustは ブロックチェーン技術を利用して 製薬業界。 その結果、製薬企業や政府に役立ちます 偽造品を排除するためにサプライチェーンを最適化する。 2.民生用アプリケーション。 消費者は常に正しいです。 私はジャングルを通って消費者を追跡します 彼らは彼らの支出を取っていた。 コンシューマアプリケーションへの進出を開始した後、私は それらの多くを開始し、すべての肯定的な投資だった。 コンシューマアプリケーションは、 私は聴衆を築き、私の製品を消費者に合わせて調整します。 これは大変でしたが、私の会社がビジネスの仕組みを理解することは非常に重要でした 世界はデジタル分野に移行していました。 私は健康関連の消費者向けアプリを作りました 1年以内に5,000人以上の有料ユーザーを獲得することができました。 最近、マシュー Goulart、CEO Ignite Digitalは私に言った。「あなたが製品設計に専念するならば、 消費者向けアプリケーションは成長の道具となるでしょう。 3.自動化。 キャンペーンに基づいてマーケティング予算の割り当てを自動化できるようになりました パフォーマンス。 ソーシャルメディアの投稿とエンゲージメントは効率化と自動化が可能です メトリック 最終的には、オートパイロットに設定してピークパフォーマンスを最適化するタスクです。 この自動化によって私のスケジュールから週25時間の仕事を削減することができました 時間当たりの平均利益を400%以上増加させることができます。 私のように、あなたはさまざまなビジネス取引の概要を見て、 あなたが最も頻繁にやっているような仕事は、脳の力がほとんど必要ありません。 これはおそらく あなたのためにミーティングをスケジュールする オフィスプランを開いたり、 特定のトピック。 これらの問題点を特定し、どのオートメーション技術 ソリューションはあなたのライフスタイルに最適です。 4.ソーシャルメディア。 これは驚きではありませんが、ソーシャルメディアは本当に貴重な機会のひとつです 中小企業の所有者の期間。 aの構築、分析、および追跡の利点 ネットワークをオンラインにすることで、ブランドを構築して視聴者の収益を上げることができます。 すべてのビジネス まだすべての形式のデジタルメディアに乗っていない人はすぐにそうする必要があります。 あなたの個人的なブランドがあなたのビジネスに縛られている場合、社会的な メディア。 Patronはインフルエンサーマーケティングプラットフォームを構築しました。

小規模な企業やブランドとつながるためのグループ。 プラットフォームは、 料金が公正で透明で安全であることを確認します。 今は時間を利用して そのようなプラットフォーム。 私は、いくつかの異なる自動化されたツールを使用して、追跡、応答、公開、および 私のブランドのソーシャルメディアアカウントを管理しています。 私は1つのメインツールに切り替えました。 私のチームのすべてのメンバーが私たちのソーシャルメディアに関わっているから ある程度まで。 5.ブロックチェーン技術。 多くのブロックチェーン技術は、指数関数的に優れていると主張しています 競合他社の既存システム。 私は個人的に私たちの現在の 私たちが試した他のどのツールよりも優れています。 しかし、重要なことの1つは それぞれのブロックチェーン技術にも(潜在的に)独自の暗号化があることを忘れないでください。 新しい通貨について学ぶときに、特定の商品 値はです。 2018年は、技術の成長のためのもう1つの主要な年であり、 お客様の価値創造に積極的に取り組む必要があります。 展開するかどうか あなたの個人投資戦略や製品を追加するためのニュース機会を見つけること、 技術は、あなたのボトムラインを高めるのに役立ちます。 すべてのことを試して学ぶことはしばしば困難です。 そこでの機会は、しかし、一貫した学習サイクルを設定することは、タスクを 前方への移動が容易です。

I originally started tracking small business technology trends 5 years ago, in order to prevent my business from falling behind in efficiency and productivity. Once a year I reevaluate what technologies I am paying for and this is one way I have kept my business growing over 30 percent year-to-year for the last five years.

The business world is full of new innovations that constantly require small business owners to learn new rules. As I have worked on growing my own businesses, I allocate a few hours each week in order to read up on what new opportunities are out there for me to expand my business. This may include learning better accounting practices or integrating new forms of small business automation.

The important part of this process is that I am open-minded and never stop trying to learn about new technology. I have been able to average more than three times my returns on investment for technology and these are the tech trends I will be implementing this year.

1. Data analysis.
The Internet has spurred a massive amount of data available for companies to track and analyze. I no longer deal with numbers for my company. All of my data automatically powers my marketing decisions. Companies such as Repux even allow your business to sell your anonymized-data and turn it into a new source of revenue. Repux also lets developers build machine learning programs for a company's data, so you could begin to better understand your data.


My investments in data analysis have included learning about statistics and how to get better data for my industries. These have led to my revenues boosting over 20 times and let me build better sales funnels for each of my products. I am particularly leveraging data analysis for cross-marketing my different audiences and consumer bases. FarmaTrust is one such data aggregator that utilizes blockchain technology to pool information on the pharmaceutical industry. The result will help pharmaceutical companies and governments optimize supply chains to eliminate counterfeit drugs.

2. Consumer applications.
The consumer is always right. I will follow the consumer through the jungle if that's where they were taking their spending. After starting the foray into consumer applications, I have launched a number of them and all were positive investments. Consumer applications let me better build an audience and tailor my product to the consumer.

This was daunting, but it was crucial for my company to understand how our business world was transitioning towards digital areas. I built out a consumer app for health related needs and was able to gain over 5,000 paid users within the first year. Recently, Matthew Goulart, CEO of Ignite Digital told me, "If you dedicate your time to the product design, consumer applications will be instrumental for growth."

3. Automation.
Marketing budget allocation can now be automated based on campaign performance. Social media posting and engagement can be automated for efficiency and metrics. Ultimately, these are tasks I set on auto-pilot and optimize for peak performance. This automation has allowed me to cut out 25 hours of work per week from my schedule and increase the average profit per hour of work over 400 percent.

Like I did, you should sit down with an overview of your various business dealings and see what tasks you seem to be doing most frequently that require little brain power. This might include scheduling meetings for your open office plan or finding articles to read on a specific topic. Identify those pain points and do research on what automation technology solutions are best suited for your lifestyle.

4. Social media.
This comes as no surprise, but social media truly is one of the most valuable opportunities for any small business owner period. The benefits of building, analyzing, and tracking a network online lets you better build your brand and monetize your audience. Any business who is not yet on all forms of digital media, needs to do so immediately.

If your personal brand is tied to your business, consider monetization through social media. Patron has built an influencer marketing platform that allows influencers and groups to connect with small businesses and brands. The platform eliminates fees and makes sure rates are fair, transparent, and secure. Now is the time to take advantage of such platforms.

I used to use several different automated tools for tracking, responding to, publishing, and managing my brand's social media accounts. I switched over to one main tool, which made sense for us because all the members of my teams are involved in our social media to a certain extent.

5. Blockchain technologies.
Many blockchain technologies are claiming to have exponentially better functionality than their competitors' existing systems. I have personally only found two that meet our current demands better than any other tools we've tried. However, one of the important things to remember is that each blockchain technology also (potentially) has its own cryptocurrency. As you learn about new currencies make sure you research what the specific product value is.

2018 is set to be another major year for technology growth and as a small business owner, you need to be proactive in value creation for your customers. Whether you should expand your personal investment strategies or find news opportunities for adding products, technology can help boost your bottom line. It is often daunting to try and learn about all of the opportunities out there, but setting up a consistent learning cycle will make the task easier moving forward.
https://www.inc.com/melissa-thompson/5-tech-trends-that-will-help-your-small-business-become-more-efficient-in-2018.html

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