ICO爆上げ極秘情報|98%詐欺の仮想通貨市場で2%本物を探偵の視点で探り当てる!

ICOの超最新情報をいち早くお届けするブログ。仮想通貨の素人が手を出して痛い目に合うのが必至のICO案件!98%が詐欺と言われる中、本物の光を見出す。暗号通貨の富豪が勧めているICOなど極秘案件を多数紹介していく。

SocialMediaMarket(ソーシャルメディアマーケット) ICO 10%ボーナス実施中!SMT仮想通貨

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2.1。インフルエンザマーケティングとは何ですか?
デジタルとソーシャルメディアが人気を集める中、新しいエンゲージメント戦略も
インフルエンサーマーケティングなどのブランド提唱力を高めるために開発されました。インフルエンザマーケティング
定義されている "マーケティングの一形態ではなく、影響力のある人々に焦点を当てている
ターゲット市場全体として」影響力のある人物/インフルエンサー(ブロガー、有名人、オピニオンリーダー
業界のフォロワーに動機づける力を持つ人物と表現することができます。
彼らの購入決定が懸念される。
ここ数年、ソーシャルメディアマーケティングの利用が爆発的に増加しています。よく知られているブランドと
小規模企業は、
ソーシャルメディアチャンネル。以下の統計分析:消費者購買決定、
デジタル広告とソーシャルメディア、広告ブロッカーの使用の増加など、それは明らかになります
今日のインフルエンサーは、利用可能な最も貴重で実行可能なメディアチャンネルの一部です。
ビジネスは、インフルエンサーマーケティングを活用して、より最適化された全チャネルのマ??ーケティング計画を推進することができます。
ターゲットオーディエンスに到達し、より大きなROIを提供する可能性が高くなります。


2.1. WHAT IS INFLUENCER MARKETING?
With digital and social media gaining popularity, new engagement strategies have also been
developed to help increase brand advocacy such as Influencer Marketing. Influencer Marketing,
defined, is “a form of marketing in which focus is placed on influential people rather than the
target market as a whole”. An influential person/influencer (or blogger, celebrity, opinion leader)
can be described as someone that has the power to motivate followers in the industry where
their buying decisions are concerned.
The use of social media marketing has exploded over the last few years. Well-known brands and
smaller businesses truly realized the potential reach and engagement opportunity provided by
social media channels. Analysing the following statistics: consumer purchase decision, rise of
digital advertising and social media, increase in the use of ad-blockers, etc., it becomes obvious
that today’s influencers are some of the most valuable and viable media channels available.
Business can drive a more optimized, omni-channel marketing plan by utilising Influencer Marketing,
and will be more likely to reach their target audience and deliver a larger ROI.

2.3インフルエンザのマーケティング課題(問題の定義)
私たちのチームは、300以上のデジタル広告キャンペーンを成功裡に開始しました。
昨年、25以上のブランドがありました。これらの広告キャンペーンのうち、最良の結果が達成された
インフルエンザマーケティングによってサポートされているものによって。しかし、これは誤解を招くような統計である可能性があります
ブロガーによって作成されたスポンサードコンテンツの管理は、ほとんどの時間を消費し、
予期せぬ追加費用が発生します。
現状では、影響力のある広告市場は規制がなく、非常に不透明で混沌としています
代理人と詐欺師の軍隊である。これは価格の非効率性を引き起こしますが、代理店手数料
インフルエンサーの収益とブランドのマーケティング予算の大部分を詐欺によって消費します。
インフルエンサーとの取引が1,000件を超えているため、予算の30%以上が失われていることが示唆されています
不注意な請負業者、不公正または詐欺的な代理店およびスタッフのメンテナンス。インフルエンサー管理
上記のように時間がかかります。たとえば、マーケティング担当者の52%が
社内管理では、プログラム当たり平均10-25人の影響力を持つ人だけが働きます。の50%
社内のプログラム管理者は、各プログラムの管理に25時間以上かかると見積もっています。
さらに、25%は各プログラムを50時間以上管理しています。代理店との作業
コストの30%を占めており、これは開示された部分にすぎません。さらに、政府機関は、
複数のインフルエンサーとの直接の接触を維持することは、
リソースを消費するタスク。
新しく経験豊富なブロガー、100,000人を超えるユーザーとのコミュニケーションにおいて、我々は
彼らは同様の問題に遭遇することを発見した。新しいブロガーを作成する代わりに、ほとんどのブロガー
時間とお金の投資を必要とするコンテンツは、
そのチャネル。ブロガーが代理店やマネージャーとの契約を結んでいる場合、その10%?50%
支払いは料金として取られ、ブロガーには残っているもののほんの一部だけが残されます
コンテンツ制作とチャネルプロモーションへの支出さらに、影響力のある人は同じ
広告主様の詐欺行為(詐欺師、代理店管理者、広告主など)
影響力のあるキャンペーンの標準とガイドラインがないため、作成が困難になる
市場の混乱を招く。ケースの80%以上で、作成されたコンテンツ
ブロガーが作成した契約書の要求を満たしておらず、キャンペーンの
パフォーマンス。

2.3 INFLUENCER MARKETING CHALLENGES (PROBLEM DEFINITION)
Our team successfully launched more than 300 digital ad campaigns with different channels for
more than 25 brands, during the last year. Of these ad campaigns, the best results were achieved
by those supported by Influencer Marketing. However, this could be a misleading statistic as
management of sponsored content created by bloggers consumed most of our time and resulted
in unforeseen additional costs.
In the current state, the influence advertising market is highly opaque and chaotic with no regulations
and an army of agents and scammers. This causes inefficiency in pricing, while agent fees
and fraud consume a large portion of the influencer’s revenue and the brands’ marketing budgets.
Having over a thousand closed deals with influencers we suggest that over 30% of budget is lost
to careless contractors, dishonest or fraudulent agents and staff maintenance. Influencer management
is time-consuming, as specified above. For instance, 52% of marketers who provide
in-house management, only work with an average of 10-25 influencers per program. 50% of
in-house program managers estimate spending more than 25 hours managing each program.
Additionally, 25% spend more than 50 hours managing each program. Working with agencies can
take up to 30% of cost, and that’s only a disclosed part. Moreover, agencies limit the pool of
Influencers they have contact with, because keeping direct contact with multiple influencers is a
resource-intensive task.
In communicating with new and experienced bloggers, those with over 100K subscribers, we
discovered that they encounter similar problems. Most bloggers, instead of creating new interesting
content which demands investment of time and money, concentrate on the monetization of
their channel. If a blogger has an active contract with an agency or manager, 10% to 50% of
payment is taken as their fee, leaving the blogger with only a small portion of what’s left after
spending on content creation and channel promotion. Additionally, influencers run into the same
scam schemes (fraudulent agents, agency managers and even advertisers) as advertisers do.
Lack of standards and guidelines for Influencer campaigns introduces more difficulties in creation
of advertising activities and makes the market chaotic. In over 80% of cases, the content created
by bloggers doesn’t meet the demands of the agreements made, and greatly affects the campaign’s
performance.
https://socialmedia.market/assets/pdf/SMM_White-Paper_eng.pdf

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